بازم قبول


وانيا

خاطرات من ... همچي


گفتی مسافرم ...

و من آنقدر ساده ام که هنوز

نماز دلم را شکسته می خوانم ...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

یادمه می گفتی از دوست داشتن می ترسی ... از عاشق شدن ... می گفتی دلت نازکه میترسی پرپر شه ... پس دوستیمون ساده ی ساده ... گفتم قبول .... 3 ماه گذشت و تو گفتی ما باهم نمی سازی وابستگی ایم درکار نیست پس راحت تموم .... گفتم قبول ....

 

حالا بعد 10 روز برگشتی و میگی عاشقتم ....

ولی بازم نتونستم و گفتم قبول .... به یاد قشنگ ترین شبی که ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت19:59---8 بهمن 1390
سلام دوست من خوبی؟ من شما را با افتخار لینک کردم ممنونم که بهم سر زدید

امیر حسین و فاطمه
ساعت19:43---8 بهمن 1390
سلام به شما دوست عزیز من و ابجیم شما را لینک کردیم و خودمان هم خودمان را لینک کردیم ممنونم امیدواریم به وب ما هم دو باره سر بزنید خوشحال می شویم چون وب ما مال خواهر برادران گل روز گاره ممنونم وبتون هم عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:48 توسط آتنا| |


Design By : Night Skin